לוגו של אוליצקי יזמות ומגורים ללא הצללה

יזמות ומגורים

יזמות ומגורים

בעשרים השנים הקרובות צפויה אוכלוסיית ישראל לגדול בקצב חסר תקדים, ויהיה צורך בבנייתן של כ-2 מיליון דירות חדשות. כקבוצה הנטועה עמוק בענף הבנייה והתשתיות הישראלי אנו רואים זאת כחובתנו לקחת חלק במאמץ הלאומי ארוך הטווח לספק דירות לרווחת תושבי ישראל, ולהיות שחקנים אקטיבים ופעילים בענף ייזום נדל”ן למגורים.

פעילותנו בתחום הנדל”ן כוללת קידום התחדשות עירונית בפרויקטי חוצי מדינה, לצד פעילות בתחומים של הקמת תשתיות לשכונות מגורים, הכשרת קרקעות, ביצוע עבודות הנדסיות מורכבות, וקידום מרכזים לוגיסטיים ברחבי הארץ.

לכך יש להוסיף את הפעילות הבינ”ל של אוליצקי הכוללת פרויקטי נדל”ן הפרוסים ברחבי ארה”ב ובאירופה, שמגוונים את תיק הפעילויות שלנו, מפזרים סיכונים, ותורמים לנו להבאת שיטות וסטנדרטים בינ”ל לפעילות הנדל”ן שלנו בארץ.

 

יזמות ומגורים

תמ"א 38/2

אוליצקי מביאה עימה לפרויקט את כול ניסיונה הענף בתחומי יזמות הנדל”ן, התכנון והביצוע. אנו מרכיבים לכול פרויקט את אנשי המקצוע הטובים ביותר, כולל: שמאים, עו”ד, אנשי תכנון, מהנדסים, מקצועני ביצוע, ואנשי שירות לקוחות – כולם מהמדרגה הגבוהה ביותר ובעלי ניסיון ענף. בסופו של היום, בחירה באוליצקי לביצוע פרויקט היא בחירה בשותף מנוסה, אמין ואחראי.

מדינת ישראל החליטה בשנת 2005 על תכנית לטיפול בסיכונים הנובעים מרעידות אדמה. תכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה – הקרויה גם תמ”א 38 – כוללת אוסף של תקנות המיועדות להעניק תמריץ כלכלי לחיזוקם של מבנים ישנים. תמ”א 38 הינה אחד המודלים המרכזיים בפעילות של התחדשות עירונית.

בשנת 2010 התקבל תיקון מספר 2 לתכנית – ומכאן שמו תמ”א 38/2. התיקון מכיר בכך שישנם בניינים ישנים אשר אין אפשרות הנדסית או כדאיות כלכלית בחיזוקם, והוא מעניק את האפשרות ליהנות מתוספת זכויות בניה ותמרוץ כלכלי גם במסגרת של הריסת הבניין הישן ובניה מחדש של הבניין.

יזמות ומגורים

פינוי בינוי

מודל פינוי-בינוי להתחדשות עירונית מתייחס לתהליך במסגרתו בניינים ישנים מפונים ונהרסים ובמקומם נבנים בניינים חדשים העונים על תקני הבנייה העדכניים ביותר. מאחורי הקונספט עומד הצורך לחדש שכונות ישנות שנבנו בעבר בסטנדרטים שהיו נהוגים בשנות ה-50 וה-60 של המאה שעברה, כאשר בסיומו של התהליך הדיירים מקבלים דירות מודרניות, גדולות ומרווחות יותר. היזם מצידו מקבל זכאות לדירות הנמכרות לציבור הרחב. במסגרת פרויקט פינוי-בינוי נהנים הדיירים לא רק מדירה ובניין חדשים, אלא מכיוון והפרויקט כולל מספר בניינים ואת סביבתם, הרי שהפרויקט כולל גם חידוש של התשתיות הסביבתיות הכוללות לעיתים גם גינות ושטחים ירוקים, מרכזי קניות, פתרונות תחבורה ועוד.

יזמות ומגורים

מחיר מטרה

מחיר מטרה הינה תכנית לדיור מוזל עליה הוחלט בממשלת ישראל בשנת 2014, וזאת במטרה להתמודד עם יוקר הדיור במדינה. במסגרת התכנית מציע משרד הבינוי והשיכון דירות לזכאים בהנחה ממוצעת של 20 אחוזים ממחיר השוק באמצעות הגרלות. באופן כללי, תכנית מחיר מטרה מיועדת לאפשר לזוגות צעירים המעוניינים ברכישת דירה חדשה אך נתקלים בקושי ברכישתה עקב מחירי הדיור הגבוהים. תנאי הזכאות המדוייקים נקבעים על ידי משרד הבינוי והשיכון, וכוללים בעיקר משפחות או בודדים המוגדרים כחסרי דיור.

 

יזמות ומגורים

הקמת תשתיות לשכונות מגורים

קבוצת אוליצקי משמשת קבלן ביצוע לפיתוח של שכונות חדשות. במסגרת הפרויקטים מבצעים מגוון רחב של עבודות המיועדות להנחת תשתיות לבניה וחידוש של שכונות. אוליצקי מבצעת עבודות בנייה שונות כגון: עבודות עפר, עבודות ביוב ומים, ניקוז, סלילת כבישים, הקמת תאורה ועוד. כל זאת לטובת הקמת שכונות מגורים מודרניות ופיתוח ערים. כלל העבודות מבוצעות בהתאם לתכנון מוקפד מבעוד מועד ובעבודה אינטנסיבית ובקצבים גבוהים – במטרה להקים את השכונות במהירות האפשרית, תוך עמידה בסטנדרטים ותנאי תקן מחמירים בכלל התחומים והכנת השטח לבניה ואכלוס עתידיים.

יזמות ומגורים

נדל"ן בארה"ב

קבוצת אוליצקי הרחיבה את פעילותה בשנים האחרונות אל שוק הנדל”ן האמריקאי. החברה פועלת בשוק הנדל”ן בארה”ב ומרחיבה את פעילותה בתחומי הבניה, שיפור מבנים ותשתיות. הפרויקטים בהם מעורבת אוליצקי בשוק האמריקאי כוללים פרויקטי מגורים ומסחר מהמתקדמים והבולטים באזורי ביקוש מרכזיים. הקבוצה ממשיכה לפתח בהצלחה פרויקטים מרתקים ומורכבים, וממצבת את מעמדה בתחום הנדל”ן בארה”ב.

יזמות ומגורים

נדל"ן באירופה

בשנים האחרונות קבוצת אוליצקי הרחיבה את פעילות יזמות הנדל”ן למסחר ומגורים בשווקים המתעוררים של אירופה. לקבוצה מומחיות מוכחת באיתור הזדמנויות נדל”ן אטרקטיביות בזכות הניסיון הרב שרכשה עם השנים.

פעילותה של אוליצקי יזמות ומגורים באירופה כוללת פרויקטים של מגורים ומסחר בולטים במרכזים אירופאיים מבוקשים.

ניסיונה של אוליצקי משתקף בבחירת שותפים עסקיים מקומיים נכונים ואמינים, תכנון קפדני ואיכותי, בניה בסטנדרטים הכי גבוהים יחד עם אסטרטגיית שיווק שמיועדת למצות את כל הפוטנציאל הטמון בנכסים.

 

יזמות ומגורים

מרכזים לוגיסטים

העולם עובר בשנים האחרונות טרנספורמציה דיגיטלית מואצת. הפעולות הבנקאיות שלנו עברו להתבצע באתר ובאפליקציה, וגם הרכישות של יותר ויותר אנשים עברו לאונליין. המגמות הללו מעצבות מחדש גם את שוק הלוגיסטיקה, שאם בעבר המרכז היה בשינוע של סחורה לחנויות, הרי שכיום הפוקוס עובר לשינוע המוצרים ישירות לצרכנים.

שוק הרכישות באונליין כולל היום מגוון רחב של סחורות – החל ממוצרי טקסטיל, מזון ואלקטרוניקה, הוא גדל בקצבים מהירים, והוא מקיף אחוזים הולכים וגדלים של האוכלוסיה – כולל אוכלוסיה מבוגרת. צמיחה זו הגדילה וחיזקה את הביקושים לשטחי אחסון ולוגיסטיקה על ידי החברות הגדולות, שבהם ניתן יהיה לספק מענה מהיר ויעיל להזמנות האונליין ובקרבת אזורי הביקוש.

חברת אוליצקי זיהתה מגמות משמעותיות אלו, ופעלה לרכישה של קרקעות המיועדות לאחסנה ולוגיסטיקה הן באזורי הביקוש והן בפריפריה בקרבה לנתיבי תחבורה מרכזיים.

בדקו האם הבניין שלכם מתאים להתחדשות עירונית

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם לאחר בדיקה ראשונית

אנו מתחייבים לא להעביר את פרטיכם לאף גורם מתוך כבוד לפרטיותכם

תודה על השארת פרטיך

הצוות המקצועי שלנו יחזור אליך בהקדם האפשרי